Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tomáš Klus na Konopišti

Je sobota večer, já sama v posteli, poslouchám písničky T. Kluse a říkám si, co budu dělat. Náhodou zabloudím na jeho web a koukám, jestli nemá v blízké době nějaký koncert. No a on měl. Zrovinka ten večer. Ano, i já jsem podlehla Klusovské mánii.

12.5.2012 se v zahradách Zámku Konopiště konal folkový festival "Folkový Kvítek" a v rámci jeho programu měl své vystoupení i Tomáš Klus. Vstupné na festival bylo 270 Kč, ale ty peníze za to stály.

Informaci o tomto vystoupení jsem zjistila v 19:30 a ve 20:00 jsem již seděla ve svém vozidle a uháněla směrem k Benešovu u Prahy. Našla jsem to prakticky ihned, ačkoliv jsem tam nikdy předtím nebyla.

Zaparkovala jsem na velikém parkovišti pod zámkem a vydala se na krátkou cestu do zámeckých zahrad. Cestou jsem potkávala lidi, dle toho jsem usoudila, že jdu správně. Za chvíli jsem slyšela i muziku, šla jsem za tím zvukem. Vyplatilo se.

Když jsem dorazila na ono místo, procházela jsem uličkou, po jejíž obou stranách byly stánky s cukrovou vatou, grilovanými párky, vařenou kukuřicí, horkou medovinou... Prostě jako v pohádce o dobrém a voňavém jídle.

Zaplatila jsem si vstup a hnala se do prvních řad k pódiu. Zrovna hrála kapela "Semtex", do té doby pro mne naprosto neznámou. Na pódiu pobíhali chlapi v podivných kostýmech a uprostřed stály tři (nebo byly čtyři?) holky se škraboškami berušek, na hlavě tykadýlka, divně se vlnily a něco halekaly do mikrofónů. Hezké byly. To jako jo. Ale ... Nicméně musím o této kapele říct, že byli dobří. Nakonec jsem se výborně bavila a i Berušky překvapily velmi nápaditou "taneční choreografií". Nicméně já přijela kvůli někomu jinému, že jo.

Uvolnilo se místo hned úplně ve předu, u kamenné zídky, nejblíž pódiu, co to šlo (pódium bylo vzdáleno asi dalších 50 metrů). Sedla jsem si klidně na holou studenou zem. Bylo mi jedno, že je zima, sotva osm stupňů. Já chtěla vidět Tomáše a užít si atmosféru, kterou dokáže vykouzlit na svých koncertech jen on.

Semtex konečně dohrál a já se už nemohla dočkat, kdy ho uvidím. Najednou na pódium naklusali dva postarší pánové a jali se něco povídati do mikrofónů. Dohadovali se, co nebo kdo přijde a kdy začne hrát muzika. Povídali něco o nějakých slečnách a kloboucích. Začala jsem být nejistá. Jaký holky? Jaký klobouky? Já chtěla vidět a slyšet hrát Toma!

Na pódium naklusalo několik velmi dobře vypadajích holek v šatech a začaly tančit country. Jako vypadalo to velmi hezky, né že né. Já country tedy moc nemusím, ale musím uznat, že zmáklé to měly velmi dobře. Hezky se na to koukalo, i když mnohé z dívek byly mimo rytmus, to byl jen maličkatý detail. Velmi vážně jsem však znejistěla, když se holky začaly svlékat, ve stejnou chvíli se za nimi objevil Tomáš s Jirkou a připravovali si kytary. V ten okamžik mně holky přestaly zajímat a můj svět se scvrkl do jediné osoby, která se pohybovala přímo předemnou (ve značné dálce) na prknech, co znamenaly svět. Teda pardon, na tom pódiu. Dívky se nakonec nesvlékly úplně. Pod šatičkama měly cosik jakože negližé nebo noční košilky, a v tom se snažily tančit v doprovodu svádivé muziky. Nevím dámy, vypadaly jste opravdu nádherně, přímo kouzelně, ale tohle mi přišlo bohužel hodně trapné. Ale vraťme se zpět k mému maličkému světu jménem Tomáš.

Sličné dívky dotančily a na jeviště se vrátili oba postarší pánové, kteří zřejmě celý večer moderovali. Povídali něco o tom, jak se jim z holek třesou kolena, i něco navíc. Ok, tak tohle neříkali, ale bylo to z toho "slyšet", jestli mi rozumíte. Každopádně tam o čemsi klábosili (vyhlašovali výsledky nějaké soutěže) a Tomáš do toho začal ladit kytaru a zkoušet mikrofony, vůbec mu nevadilo, že je "ruší". Pánové to nevydrželi a odešli.

Tomáš, coby velký profík, si toho nevšímal a dál ladil svůj nástroj a ladil s Jirkou svůj i jeho mikrofón. Jakmile nastavili vše tak, jak asi chtěli, začali hrát.

Vzhledem k tomu, že začali dost pozdě, dostali od pořadatelů příkaz, aby to moc neprotahovali, odehráli si svoje a zase šli. Byla to škoda, protože oba kluci pak kvaltovali, jako by tam něco ukradli a chtěli s tím co nejdříve ujet. Navíc jeviště bylo poměrně dost daleko od samotných diváků, neviděli na ně. Takže neproběhla ani žádná komunikace s publikem. Přitom já se tak těšila.

Svoje představení kluci započali šňůrou (možná i tkaničkou) písní napříč celou svou tvorbou jako např. Nina, Alergie, Pánu Bohu do Oken, Chybíš mi a další. Dokonce je publikum vyzvalo, aby přidali ještě další písničky. Byli dokonalí. Jako dva bohové na Olympu rozdávali kolem sebe radost z poslechu jejich písní. Stačilo už jen mávat ručičkou a vyslovovat svá přání. Mnohé dívky by daly život, aby jim je mohly splnit. Nedivím se.

Já hořím jedinou touhou, a tou je, mít někdy možnost Tomáše obejmout. Nevím proč, nemá to žádný zjevný důvod. Snad jen, že z něj cítím tak obrovskou pozitivní energii, že bych z ní chtěla jen chviličku čerpat a pak mu jí zase vrátit.

Tomáši a Jirko, děkuji, že jste. Že jste ten večer na Konopiště přijeli zahrát. Jste skvělí, děláte to dobře a prosím, dělejte to ještě dlouho!

Autor: | pondělí 14.5.2012 0:53 | karma článku: 16,40 | přečteno: 1780x
  • Další články autora

Kosmetické recenze

Ve svých 31-ti letech jsem konečně objevila svět kosmetiky. Ráda bych zde psala o jednotlivých produktech, které jsem si koupila a osobně vyzkoušela. Bude se jednat jak o kosmetiku pečující (tělo, vlasy,...), tak i dekorativní kosmetiku. Svět kosmetiky mi přijde natolik fascinující a je toho tolik, že se normální člověk v tom všem zkrátka vyznat nemůže, a proto si myslím, že psaním recenzí se nic nepokazí, naopak, člověk si udělá přehled o mnohem více produktech, než by kdy sám mohl zvádnout. Já osobně pročítám mnoho blogů a koukám na různá videa a vždy se dozvím něco nového. Proto doufám, že Vám moje recenze do budoucna také přinesou nějaké nové informace.

22.3.2013 v 17:27 | Karma: 6,55 | Přečteno: 806x | Diskuse| Ona

Rozbřesk 2. část - Twilight sága

Upíři. Mnozí z Vás jistě znají. Reklamní masírka na každém kroku. Je téměř nemožné neznat upíra Edwarda a jeho milovanou Bellu. I já jsem šla na premiéru druhé části posledního dílu "Rozbřesk". A víte co? Stálo to za to!

17.11.2012 v 1:15 | Karma: 7,52 | Přečteno: 1123x | Diskuse| Osobní

Nový pražský klub La Macumba!

La Macumba je slovo afrického původu, toto slovo by se dalo přeložit do češtiny jako "kouzlo", nebo "čaroděj". V africkobrazilské kultuře se toto slovo používá jako hanlivý výraz pro černou magii. Macumba je také druh hudebního žánru Afriky. Na Kubě je to také nejvyhlášenější a nejnavštěvovanější párty klub.

7.10.2012 v 8:00 | Karma: 13,51 | Přečteno: 2454x | Diskuse| Kultura

Dovolená v Chorvatsku 2012

1.9. - 9.9.2012 jsme se vydali s partou nehrožených tanečních zelenáčů i mazáků, a mimojiné také s manžely Lužnými - mazáky všech mazáků, kteří celou akci organizovali, na dovolenou v Chorvatsku u městečka Omiš, abychom zažili nezapomenutelné. To se podařilo. Odřené ruce i nohy, dobře, že jsme se nezabili. Některé jsme málem zapomněli na jednom z ostrovů při výletě lodí. Spánek byl luxus jen některých z nás a každodenní taneční párty z nás ke konci pobytu dělaly taneční Zombie. Ale bylo to super!

6.10.2012 v 16:18 | Karma: 10,59 | Přečteno: 1704x | Diskuse| Cestování

Saunování v Praze

Jste úplně nazí v místnosti, kde je opravdu hodně, hodně teplo. Snažíte se uvolnit, zbavit se stresu a cítit se příjemně. Ale nedaří se? Mám pro Vás pár tipů jak to napravit.

5.10.2012 v 16:37 | Karma: 16,56 | Přečteno: 4634x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1844x
Člověk, žena, přítelkyně, kamarádka, dcera, tanečnice.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články