Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Cikánská zábava

Máma měla po dlouhé době veselou náladu a chtěla, abych jí někam v Praze vzala do baru, kde bychom se mohly pobavit a zatančit si. Omylem jsme se ocitly na cikánské zábavě a já se nestačila divit.

Moje máma je po operaci rakoviny prsu. Její zdravotní stav již po mnoha letech není nijak vážný, ale dost se to podepsalo na její psychice, bohužel. Snažím se jí pomáhat jak to jde. Ne vždy je to jednoduché, protože nabít pozitivní energií někoho tak negativně založeného, je velmi těžké.

Nicméně toho dne se máma probudila do velmi veselé nálady, což se nestává tak často. Když má radost máma, mám radost s ní. Požádala mně, jestli bych jí nemohla vzít někam ven, že by si chtěla zatančit. Já moc po nočních klubech v Praze nejezdím. Když jdu tančit, jdu tančit do latino klubu. A tak jsem jí do jednoho takového vzala. Je to salsa klub u Náměstí Republiky jménem Palanca. Sídlí na střeše obchodního domu Kotva. Běžně tam o víkendu hrají salsu. Tentokrát byla změna.

Přišly jsme k dolnímu vchodu u výtahu a už tam čekal výběrčí daní (týpek, co vybírá vstupné). Vstupné činilo 150 Kč, takže ne zrovna nic levného. A všude mnoha lidu. Tak se jich ptám, co se tam děje za akci, že tohle tam většinou nebývá. Šel kolem zrovna majitel klubu, kterého znám, Ambrozio. A říká mi, že je tam cikánská zábava. Že lidí bude hodně, ale že netuší, jestli se nám to bude líbit, ale ať to zkusíme. Já se bála, ale máma tam chtěla, tak jsme šly.

Bylo celkem brzy, něco kolem půl desáté, ale klub už byl narvaný málem k prasknutí. Tolik lidí jsem tam neviděla snad nikdy. Ani o zoukovém kongresu, kdy je na parketě něco kolem 300 lidí. A do půlnoci se ten objem ještě navýšil. Nechápala jsem. Ale byli tam. Byli skuteční.

Atmosféra v klubu byla těžká. Hodně lidí, horko, cigaretový kouř - něco, co k smrti nesnáším. Mraky lidí na baru, barmani jako vždy nestíhali. Hrála tam živá cikánská kapela. Hráli hezky. Když nic, tak cikáni mají vážně energickou a skvělou muziku.

Bylo velmi zajímavé pozorovat lidi kolem. Mohli jste si všimnout, jak se zdržovali ve skupinách. U stolu seděli celé rodiny. Od dětí, až málem po prarodiče. A všichni se skvěle bavili. Vážně. Parket byl "pořád" plný. Ať hrála živá kapela nebo jen DJ. A přátelé, musím říct, že tak dobrého DJ jsem už dlouho neslyšela. By jim ho mohl závidět kde jaký klub. Hrál mix moderní taneční muziky.

Jediné, co mi trošku kazilo dojem, bylo oblečení přítomných slečen. Omlouvám se za ten výraz, ale ty holky tam byly oblečené jak nějaké děvky. Věkové rozmezí se tam skutečně pohybovalo cca od 12 let až po xy. Pravidlo znělo - mít toho na sobě co nejméně a co nejvyšší podpatky, na kterých se nikdy zřejmě neučily chodit. Já tedy na podpatcích taky moc neumím, proto je taky zas tak moc nenosím. Přitom to jsou tak hezké holky. Nádherné dlouhé vlasy až po zadek, krásná těla s olivově zbarvenou pletí. Ještě je obléct jako slušně vychované dívky a budou to slečny k pohledání. Ale i kdyby chodily málo oblečeně a s podpatky až k nebi, mají co ukázat, jen ať ukážou. Ale všeho bylo tak nějak moc. Když se dívka oblékla do tyrkysové modré, byla v ní od hlavy až k patě. Když si vzala tygrované oblečení, byla v tom opět od hlavy až k patě. Stačí jeden výrazný kus oblečení a pak k tomu doladit doplňky.

No, naštěstí nejsem módní policie, tak už toho nechám. Možná to má nějaký důvod, proč se tak oblékají, jen to nevím. Já tam jaksi neměla odvahu se kohokoliv na cokoliv ptát. Už tak jsem si připadala jak v zoologické zahradě, kde nás ale nedělí žádné mříže. Dali nám pocítit, že tam nepatříme. Ani se moc nedivím.

Vydržela jsem to tam do půl jedné. Pak jsme jely domů. Máma byla spokojená, zažila něco, co ještě ne. Nohy protančila až do aleluja a šla spokojeně spát. Měla jsem z ní radost. Těším se, až jí opět ovládne dobrá nálada a že pro ní zase budu moct něco hezkého vymyslet. Tentokrát budu volit rozvážněji.

Autor: | pátek 3.8.2012 10:46 | karma článku: 12,91 | přečteno: 2409x
  • Další články autora

Kosmetické recenze

Ve svých 31-ti letech jsem konečně objevila svět kosmetiky. Ráda bych zde psala o jednotlivých produktech, které jsem si koupila a osobně vyzkoušela. Bude se jednat jak o kosmetiku pečující (tělo, vlasy,...), tak i dekorativní kosmetiku. Svět kosmetiky mi přijde natolik fascinující a je toho tolik, že se normální člověk v tom všem zkrátka vyznat nemůže, a proto si myslím, že psaním recenzí se nic nepokazí, naopak, člověk si udělá přehled o mnohem více produktech, než by kdy sám mohl zvádnout. Já osobně pročítám mnoho blogů a koukám na různá videa a vždy se dozvím něco nového. Proto doufám, že Vám moje recenze do budoucna také přinesou nějaké nové informace.

22.3.2013 v 17:27 | Karma: 6,55 | Přečteno: 806x | Diskuse| Ona

Rozbřesk 2. část - Twilight sága

Upíři. Mnozí z Vás jistě znají. Reklamní masírka na každém kroku. Je téměř nemožné neznat upíra Edwarda a jeho milovanou Bellu. I já jsem šla na premiéru druhé části posledního dílu "Rozbřesk". A víte co? Stálo to za to!

17.11.2012 v 1:15 | Karma: 7,52 | Přečteno: 1123x | Diskuse| Osobní

Nový pražský klub La Macumba!

La Macumba je slovo afrického původu, toto slovo by se dalo přeložit do češtiny jako "kouzlo", nebo "čaroděj". V africkobrazilské kultuře se toto slovo používá jako hanlivý výraz pro černou magii. Macumba je také druh hudebního žánru Afriky. Na Kubě je to také nejvyhlášenější a nejnavštěvovanější párty klub.

7.10.2012 v 8:00 | Karma: 13,51 | Přečteno: 2454x | Diskuse| Kultura

Dovolená v Chorvatsku 2012

1.9. - 9.9.2012 jsme se vydali s partou nehrožených tanečních zelenáčů i mazáků, a mimojiné také s manžely Lužnými - mazáky všech mazáků, kteří celou akci organizovali, na dovolenou v Chorvatsku u městečka Omiš, abychom zažili nezapomenutelné. To se podařilo. Odřené ruce i nohy, dobře, že jsme se nezabili. Některé jsme málem zapomněli na jednom z ostrovů při výletě lodí. Spánek byl luxus jen některých z nás a každodenní taneční párty z nás ke konci pobytu dělaly taneční Zombie. Ale bylo to super!

6.10.2012 v 16:18 | Karma: 10,59 | Přečteno: 1704x | Diskuse| Cestování

Saunování v Praze

Jste úplně nazí v místnosti, kde je opravdu hodně, hodně teplo. Snažíte se uvolnit, zbavit se stresu a cítit se příjemně. Ale nedaří se? Mám pro Vás pár tipů jak to napravit.

5.10.2012 v 16:37 | Karma: 16,56 | Přečteno: 4634x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Soud začal řešit podvod století za 2,4 miliardy. Okradených jsou tisíce

29. dubna 2024  6:21

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1844x
Člověk, žena, přítelkyně, kamarádka, dcera, tanečnice.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články