Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

Wolf778

23. 7. 2012 17:24
Mluvíte mi z duše

Stejný problém, jen s opačným pohlavím :-)

1 1
možnosti
JM

vinhifi

23. 7. 2012 16:55
priority

Je třeba si uvědomit, že muži a ženy maji odlišné priority. Chce to trochu počist, co druhé pohlavi chce dosáhnout, a za zakladě této analýzy pak vybirat partnera. Ženy, čim jsou starši tak přesněji vědi, jaký ma být ten partner a přitom je jich čim dal méně... opak je pravdu čim je žena starší tím vice musi slevit ze svych požadavků jinak bude sama...

0 0
možnosti
N

nezna_MMM

23. 7. 2012 17:01
Re: priority

Ale já nemám problém "najít" nebo "potkat" muže. Denně potkávám nové lidi, seznamuji se. Jsem celkem otevřený člověk. Tenhle článek není o tom, že bych nemohla někoho najít. Ale je o řešení hádanek. Že když už tu někdo je, proč to nejde "snadněji", ale dycky je to hrozně komplikované :-) vždycky jsem si myslela, že je to mnou. Ale postupem času jsem zjistila, že je to těmi typy lidí, které si do života přitahuji. Vždy jsou něčím "zvláštní" ... komplikovaní ... a pak podle toho vypadá i budování vztahů s nimi ... jsou zdlouhavé, pomalé .. někdy se nevytvoří vůbec ... bez zjevných důvodů ... a to je něco, co nechápu ...

0 0
možnosti
PH

petrph

23. 7. 2012 16:13
máte v tom nějaký zmatek

Na jedné straně chcete nějakého kluka, se kterým by jste si otevřeně mohli říct že se máte rádi, a společně "Trávit s ním čas. Líbat se s ním. Tančit. Milovat se. Mít zážitky. Jednoduše žít.."

a na straně druhé říkáte pravý opak,  " Asi se mi nelíbí ti správní jedinci. Asi je to tím, že k sobě přitahuji

"komplikované" osoby, protože mě vlastně baví řešit ty jejich povahové

rébusy...atd..

Tak se už rozhodněte jestli se chcete seznámit, nebo jenom blbnout chlapům hlavy.:-)

0 0
možnosti
N

nezna_MMM

23. 7. 2012 16:16
Re: máte v tom nějaký zmatek

Ne, já vím přesně co chci. Problém je v tom, že druhá strana neví co chce. To je pak těžké.

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

23. 7. 2012 16:00
slečno Beranová

kolik je vám let, že tak dobře rozumíte chlapům?

0 0
možnosti
N

nezna_MMM

23. 7. 2012 16:05
Re: slečno Beranová

Sice je to neslušné, ptát se dámy na věk, ale mě to nevadí. Je mi 30 let. Nevím zda jim skutečně skvěle rozumím, ale myslím, že se umím vcítit. Jsem empatický člověk.

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1844x
Člověk, žena, přítelkyně, kamarádka, dcera, tanečnice.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články