Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VMPDJ

vezu maso pro doktora Jacksona

3. 8. 2012 17:27
venku je tak pekne

a vy cas travite v zaplivane ratejne, ve smradu a kravalu?

0 0
možnosti
X

xychteen

3. 8. 2012 15:59
*"Možná to má nějaký důvod, proč se tak oblékají"...

...jo, to vypadá docela pravděpodobně

:-)

0 0
možnosti
L

Levicovy.Pravnik

3. 8. 2012 13:55
to dá rozum,že v praze není levně

tancování vám asi moc nevynáší,když je s tou cenou problém. v tom případě se odstěhujte do brna nebo ostravy. jsou to také velká města.

0 0
možnosti
N

nezna_MMM

3. 8. 2012 14:17
Re: to dá rozum,že v praze není levně

Ne, nemám problém s penězi. A o cenách vstupného různě po Praze mám celkem přehled. Jdete-li vyloženě na akci, koncert, festival, atp, tak ano. Ceny se pohybují  v této relaci a výše. Ale jdete-li na normální, běžnou a pravidelnou akci, tak cena vstupného tak vysoko není. Je pravda, že tam hrála živá kapela. Nicméně všude se píše, jak jsou romové sociální skupina, jak nemají peníze a musí pobírat dávky ... a pak si jdou na párty za 150 Kč a třeba celá rodina. Když jich přijde 10, což není problém, tak to už máte 1500 Kč. Třeba si jen víc vážím peněz než Vy :-) každý z nás má jiný pohled na to, co je "drahé" nebo "levné" .. někdo jednou říkal, že: "Nikdy nebudu dost bohatý na to, abych si kupoval levné věci!" :-)))

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

3. 8. 2012 13:07
Docela jsem se Vasim blogem pobavila :-)

Trochu nerozumim te modni casti: "Ale i kdyby chodívaly takto oblečené, ve svém stylu, tak budiž." A pevne doufam ze si nemyslite, ze dnesni romske holky chodi oblecene v tradicnich romskych krojich ;-) Je to stejne jako v nasi kulture, tradicni kroj uvidite pouze na nejakem festivalu ci jinem kulturnim vystoupeni, Vysku podpadku a minimum obleceni nevidim jako romskou zalezitost, takto vseobecne vypada vetsina mladych mestskych zen, ktere vecer vyrazi tancit.

A jeste trochu nerozumim, jak vam dali najevo, ze tam nepatrite... Jelikoz jsem namocena v romske muzice, vyrazim na romske koncerty a festivaly pomerne casto, atmosfera je vzdy vrela a uvolnena...

0 0
možnosti
AB

Andrea B.

3. 8. 2012 13:08
Re: Docela jsem se Vasim blogem pobavila :-)

Jestli se tam mamce libilo, vezmete ji na prazsky festival Khamoro, nebo koncerty Kale (ten bude napr. 15.8.), Bitumen beat, Gitans, Bachtale Apsa, atd. Jsou to naprosto uzasni zpevaci a muzikanti....

0 0
možnosti
ZM

Hawránek

3. 8. 2012 12:45
A ta vůně !!!

0 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

3. 8. 2012 12:19
To jste trsali s těmi morgoši

nebo jen tak, samy, zvlášť ?

3 0
možnosti
N

nezna_MMM

3. 8. 2012 13:56
Re: To jste trsali s těmi morgoši

Nenazývala bych je morgoši. Náhodou se chovali mnohem více civilizovaně než mnozí jiní spoluobčané, například latino lidi, hlavně kubánci. Já jsem od přírody xenofobní, takže mně se o tom nemluví zrovna dobře. Navíc cikáni, jako všechny tyhle národy, jsou skvělí tanečníci ... ale ne, tančily jsme s mámou samy, do rytmu :-)

0 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

3. 8. 2012 11:16
Asi tomu moc nerozumím.

Píšete, že barmani nestíhali "jako obvykle", přitom píšete, že do toho klubu chodíte pravidelně... tak buď to vadí a nechodím tam, nebo jsem si na to zvykla a neřeším to, ne? Pak si taky stěžujete na cigaretový kouř, což mi v nočním klubu přijde dost za vlasy přitažené. No a nakonec, ač varována, že je to cikánská párty a všichni víme, jak se ciginky dokážou vystrojit, jste tam šla a hodnotila oblečení? Mám z toho nějakej guláš. Ale jestli jste tam vydržely přes půlnoc a maminka se výborně bavila, předsevzetí na ten večer jste asi zdárně splnila a možná to ani nebylo tak děsný, jak se z vašeho článku zdá... co? :-)

0 0
možnosti
N

nezna_MMM

3. 8. 2012 11:29
Re: Asi tomu moc nerozumím.

Chodím tam pravidelně každý čtvrtek na zouk párty, jako všichni ostatní zoukeři. Barmani nám vadí, ale s tím nic neuděláme. Aspoň víc tančíme. Obvykle se tam nekouří, proto mně to překvapilo. Já na takové párty nikdy nebyla a takhle vystrojené jsem tyhle holky nikdy neviděla. Navíc proč bych nemohla cokoliv hodnotit? Hodnotím negativně, ale i pozitivně a myslím, že vyváženě, jakože nic nepřevyšuje.

1 0
možnosti
DK

Danny_Kay

3. 8. 2012 11:12
Jak vam dali pocitit, ze tam nepatrite?

za 150 kc by vam meli libat nohy...ja bych tam teda nesel, ani kdyby mi tech 150 kc primo nabizeli.

4 0
možnosti
N

nezna_MMM

3. 8. 2012 11:31
Re: Jak vam dali pocitit, ze tam nepatrite?

To tak nějak lidi poznají, že Vás někde nechtějí. Nevím jak to popsat. Taky mě výše vstupného překvapila. Ale bylo vidět, že tam nejsou žádné socky. Byl to pro mně každopádně velmi zajímavý večer. Takový nevšední :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1844x
Člověk, žena, přítelkyně, kamarádka, dcera, tanečnice.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články